.
“Kita berdakwah, orang meludah. Kita tarbiyah, orang menyampah. Jangan mengalah. Kita seorang khalifah & kita ada Allah.”
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 May 2013

Entry takda tajuk

Assalamualaikum semuaaaa! Atas permintaan Kembar aku iaitu Ninie. Aku dengan rela hati buat entry tanpa tajuk ni. Sepatutnye Ninie marah aku buat entry pasal harry potter sebab dia minat jugak. Tapi dia cadangkan aku buat entry tentang harry potter ada laaa -_-

Harry potter? AKU PEMINAT SETIA DIAAAAA WOIIIIIT. betul la ape Ninie cakap. Time die kecik, die comey dari die besar. Tapi gambar ni membuktikan yang dia ni handsome time besar. Kau hade?


Tapi jangan risau lar Cintaku pada Greyson chance takkan pudar, Buktinya tengok header aku. Due due ada. Hahaha jiwang lah pulak :* 

Aku ni minat gile cerite HARRY POTTER tapi aku tak pulak teringin nak tau hal dia. Nama betul harry potter pun aku tak tau. Nasib ada Ninie yang bagitau. Aku dah banyak tengok cerite die, tapi aku tak ingat pun tajuk ape yang aku dah tengok. Hahaha. Takde ape nak cakap, yang aku tau dia handsomeeeeee. tengok gambar bawah ni. Melting gila..


Okay, aku bile tengok cite harry potter. Aku just nak tengok Emma watson dengan Daniel Radcliffe je. hahaha. Gatal gak aku ni. Emma Watson time kecik je comeyyyyy :) Aku yang perempuan ni pun tengok die cam nak cair. Lagi lagi lah lelaki kan? Aku tak lesbian ehh. Errr. sorry ==' Tu emma watson tuuu. yang pempuan tu, Time kecil gile comey.



Okay, tadi poslaju datang rumah dalam pukul 1:00 cenggitu lah. Sampai lah 2 buah novel yang aku dah cari lame tapi tak jumpe. Satu je aku cari sebenarnya. Tapi dapat due. Aku terharu gile. Bile penulis sendiri pos kat aku. Hahaha siap ada tandatangan dengan ucapan lagi. Penulis dia bernama Zulkifli Mansor. Beli la buku dia yang bertajuk JANJI PUTERI BERADU, Best gileeee cerite die :) Macam mane aku boleh dapat? tanpa berbayar? Aku pun tak tau. Aku komen dekat gambar novel kat facebook die pastu Aku tanye la 'Boleh dapat kat mane Novel ni?' Aku tanye sebab aku nak sangat novel ni. Sebab tajuk die Mencari Kebebasan. Aku cakap awal awal, aku kurang suke novel jiwang jiwang macam ombak rindu semua tu. Aku nak novel tu, mane tau aku jugak boleh cari kebebasan, Padahal dah bebas. Dia balas komen aku 'saya boleh hantar pencuma pada Cik Izzah. Sila message alamat cik pada saya. Jika courier mesti ada orang dirumah dan nombor telefon.'

Last last dapat novel tu, Dah la dari penulisnya sendiri. Terharuuuu la. Pastu die bagi pulak satu novel yang langsung aku tak cakap mengenai novel tu. Novel Janji puteri beradu tu la. penulisnya die jugak. Apelagi kebas jela. REZEKI JANGAN DITOLAK. Nak ucapkan banyak banyak terima kasih. Dah la hantar gune poslaju. Ingat murah kaaa poslaju? RM6 wey. mane nak dapat RM6. Kau mintak dengan kawan pun belum tentu dapat. Sekian dari saya. Izzah gemok xoxo :)

2 comments:

Anonymous said...

Nice post. Thanks mention xD

hi said...

No problem la bab mention tu. Tq