.
“Kita berdakwah, orang meludah. Kita tarbiyah, orang menyampah. Jangan mengalah. Kita seorang khalifah & kita ada Allah.”
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 September 2013

'Entry tajuk ini'' Ialah 'Entry tajuk ini'

Assalamualaikum ebelibadi =3

Sorry lame tak update. Laptop ai rosak der. Ni pun update dekat perpustakaan awam yang berwarna peach, yang indah, yang nyaman, yang didalamnya ada banyak buku serta didalamnya ada seorang budak bernama Izzah yang terletak di Kemaman Terengganu yang berposkad 24000. Persoalan aku sekarang ni? Ulasan aku ni boleh dapat markah penuh tak?

Seriyesli, lame tak menggila dalam entry kan? kan? kan? Hahahahahahahahahahaha *tak lawak la izzah* Aku pergi perpustakaan dengan gigihnya untuk menaip sebuah entry yang amat tidak bermanfaat dan untuk menghabiskan air liur anda anda semua membaca entry ini. Aku sedar, orang sekeliling aku melihat aku kerana aku amat tekun menaip sebuah entry. Jyeayyyyy!

Hari ni, aku nak cerita tentang "Budak Sekolah". 

Ceritanya bermula.... Pada suatu hari, Ada sebuah kampung yang terletak di atas tanah. Tanah tersebut terletak di atas bumi. Dan di kampung tersebut tiada bekalan elektrik. Tiada punca air. Tiada idea untuk menulis.

K bai. Assalamualaikum. Sekian dari orang yang membisingkan perpustakaan dengan keyboard =3

1 comment:

fasham said...

huhu tu je ..!!!
haha btw meh singgah blog ada khidmat ilustration cartoon semurah rm5 sahaja taw hehe
http://lollista.blogspot.com/2013/09/tempahan-free-telah-tutup.html